aide financière a toutes personnes desirable

Discussion dans 'Petites Annonces' créé par garcia202, 13 Sept 2016.

1. garcia202

garcia202 Nouveau Membre

Bonjour Monsieur & Madame Particulier Suisse,canada, Belgique,français ou
    autre je vous offre de prêt de 500€ à 10000000€ en 48H à toute personne
    capable de le rembourser,avec intérêt au taux de 3% pour toute personne
    intéresser m'écrire , Nous sommes des particuliers qui offre de prêt entre
    Particuliers sérieux qui ont besoin pour les petits entreprises,
    investissements personnels pour seulement à 3%, Merci de contacter par

2. ammu

ammu Nouveau Membre

Majorite ban dimoun ki pret cash zot ban voleur ki fine kokin mo mama beaucoup fois . Mais messie jean laurent bonnafe li 1 dimoun serye . Li pret cash ban dimoun ki dan bez et li prend seul 2% interet . Li pret 30000 euros et 500000 euros avek 1 ti interet.Mo mama ti pren 45000 euro Dan 48hrs fini gagne cash et interet 2% ti paye en 2 ans.Missie la donne facilite payement et bon delais pou rembourse zot cash.Mo publie sa acoze sa missier la fine aide moi et mo famille . Acoze mo mama , ban dimoun fine deja couyon li.Si zot bizin cash contac missier la.
    Email:jeanlaurentbonnafe66@gmailpointcom

3. Jaijai

Jaijai Nouveau Membre

Tout sq c bane arnaque qui so missier jean laurent bonnafe ou nicolas moreau bane escroc nek pran kass dimoune soi disant dan 30 minutes pou gagn kass apres 1hr temps passer li repone dir bizin payer pou legaliz papier.. Li dir samem dernier fois pou payer apres 1hr temps pou gagn kass mais apres sa soi disant la banque avoy moi message dir mo compte bancaire mas sécurisée et bizin payer pou sécurisé.. Zot p pran dimoune pou zot bete.. Mais bane voleur mo ena ene DIEU qui pou rane moi justice et zot la tet pou tomber dans le nom puissant de JESUS..

4. Jaijai

Jaijai Nouveau Membre

5. ammu

ammu Nouveau Membre

To a fer prete avk li?

6. ammu

ammu Nouveau Membre

lI a done prete a mo mama,dir to a paye combien?

Partager cette page